Reisverslagen plaatsen - Reisverslag uit Kilifi Creek, Kenia van RiNique v.d. Dolder - WaarBenJij.nu Reisverslagen plaatsen - Reisverslag uit Kilifi Creek, Kenia van RiNique v.d. Dolder - WaarBenJij.nu

Reisverslagen plaatsen

Door: R.

Blijf op de hoogte en volg RiNique

15 Januari 2017 | Kenia, Kilifi Creek

Dat is handig als het per email kan.
Zodoende ben ik hier op 'waarbenjijnu' altijd OF te laat OF te vroeg.

Deze is dus te vroeg, om jullie kennis te geven dat je kan volgen op

http://addicted2africa.wordpress.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

RiNique

Mijn Europese naam is Monique mijn Keniaanse naam is Mwende. Ik ben de helft van Rinique. Rik is mijn man, zonder zijn steun zou ik dit niet kunnen doen. Al 45 jaar loop ik op deze wereld rond. Ik ben geboren in Nederland maar heb er niet lang gewoond. Mijn vader had een baan die ons voor lange termijnen naar het buitenland bracht, ik heb in Zuid-Afrika, Kenya, Soedan en Saudi-Arabie gewoond. In Kenya heb ik mijn hart verloren, ik voel me daar thuis. Sinds ik getrouwd ben beperken de buitenlandreizen zich tot de schoolvakanties van mijn (5) kinderen. We gaan de laatste 8 jaar alleen nog naar Kenya, omdat we in Kenya alles vinden wat we zoeken en veel goede vrienden hebben daar. Kenya is van al onze bezochte landen de top favoriet omdat : (Tunesia,Egypt,Sri Lanka,Namibië, Rwanda ...) •de bevolking ongelofelijk vriendelijk en welgezind is •de natuur onbeschrijfelijk mooi is •het eten zeer lekker en betaalbaar is (vooral het fruit !!) •het weer altijd goed is •je veel mensen met weinig heel blij kan maken •het ongelofelijk gezond is •je elke reis weer beseft dat we het als werkmensen helemaal niet slecht hebben in ons eigen landje...we ons hier vaak druk maken om niets De kinderen zijn nu groot en kunnen makkelijk 1 a 2 weken zonder mama. Ik ben vrij om mijn eigen ding te doen en ik wil graag vaak naar Kenya. Ook omdat ik daarmee de mensen die me nauw aan het hart liggen steun : als ze geen bezoekers hebben, hebben ze geen extra inkomen. Heb zo al een 8-tal reizen gedaan met gasten en ze waren stuk voor stuk tof. Zie de foto's en filmpjes. Je kan verschillende mensen opbellen/raadplegen, stuur ene berichtje : antwoord verzekerd.

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1529
Totaal aantal bezoekers 124127

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Jippie Vertrek 15 februari

24 November 2016 - 12 December 2016

November 2017

16 April 2015 - 27 April 2015

Kenia here we come again

24 Januari 2015 - 03 Februari 2015

Gezondheidsreis 9

30 Juni 2014 - 17 Augustus 2014

Amazing Kenya

17 December 2013 - 09 Januari 2014

Kerst in Kenya

17 November 2013 - 25 November 2013

November 2013 Gezondheidsreis 7

23 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Anders

28 Januari 2013 - 11 Februari 2012

Gezondheidsreis 6

18 Oktober 2011 - 02 November 2011

Gezondheidsreis 3

Landen bezocht: